mh_banner

「結左婚後,幾時生小朋友好?」
問卷調查結果

小編在年頭在www.wedding.expo.com.hk 收集了近一千對新人意見,問他們婚後幾時生小朋友,得到以下的答案:

child1

原來有八成準新人表示婚後會生小朋友,大部份均表示會有一年或兩年二人世界時間,分別佔全部受訪者的36%及37%,另外共有5%表示三年後會生小朋友,2%則表示婚後四年或以上才生。

幾年前有銀行廣告話養大一個小朋友要四百萬,呢度啲準新人加加埋埋,應該要幾十憶!其實要養育一個小朋友,何止四百萬?還有無止境的付出和心思呢!不過對很多家庭來說,小朋友的誕生是很大的祝福,能見証他們成長已經心滿意足,小編祝福各個家庭,無論生唔生小朋友都好,都快快樂樂,和睦相處!

child2


TEXT CATHERINE HO
PHOTO KENNETH LAM


scrollTopIcon

Mobile Web    facebook    instagram

Audace Logo
©2024 •AUDACE INTERNATIONAL FAIRS LTD.